السلام علیک یا فاطمه الزهرا (سلام الله علیها)

ایمیل وبلاگ
montazeran20@mihanmail.ir

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ

۴

دل نوشته

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ










 

تقصیر ماست غیبت طولانی شما

بغض گلوگرفته ی پنهانی شما

بر شوره زار معصیتم گریه میکنم

جانم فدای دیده بارانی شما

پرونده ام برای شما درد سر شده 

وضع بدم دلیل پریشانی شما

ای وای من که قلب شمارا شکستم

آقا چه شد تبسم رحمانی شما

ای یوسف مدینه مرا هم حلال کن

عف گذشت سنت کنعانی شما

آیا حقیقت است که اصلا شبیه نیست 

رفتار ما به مسلمانی شما

 

*سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) *

 

صلـوات



یا حسین دلم برای کربلات تنگه شده

 

گناه یعنی

دوری از حسین



مایل نمی شوم که زمن راه کج کنی            مارا امام زاده کنی میل حج کنی

یکبار رو زدم بتو این است پاسخت            حیف از تو نیست بامن دل خسته لج کنی

زینب بساط کرده تو چیزی از او بخر         بهتر که رفع این همه عسر و هرج کنی

آه ضعیف زود اثر می کند بترس              با رد من چگونه به کارت فرج کنی

انصاف ده کدام یک از ما شکسته ایم         من حاضرم معاینه رج به رج کنیم

من با تو در مذاکره داخل نمی شوم          کوشش مکن به غیر تو مایل نمی شوم

حرف از شدن مگو که دیگر نمی شوم      بی دل تر از توهم که مقرر نمی شوم

پنجاه و چهار سال بزرگت نمودم            انصاف ده برای تو مادر نمی شوم

خواهر نبوده ای که ببینی چه میکشم         حال مرا مپرس که بهتر نمی شوم

گر زندگی دوباره بیابم به دهر دون         سوگند بر برادر خواهر نمی شوم

من هرچه هستم دختر زهرای اطهرم        با من مگو به نجمه برابر نمی شوم

من در نیابت از جگر اخضرم هنوز         یادت بماند که تو را مادرم هنوز

من ذوالفقار دارم و حیدر شمایلم             یعنی دل دو نیم بود تیغ کاملم

با دست رد به سینه زینب مزن              من نامه نیستم که زنی مهر باطلم

جعفر اگر دوبال فضیلت گشوده است       من با دوبال خویش به اوج فضایلم

اصلا چرا به روزه شک دار رو کنیم       میدان نرفته ذبح کن اینجا مقابلم

این مسئله برای دو مجهول مطرح است     پس حل کن این معدله را در مسائلم

من بهر تو دوبحر مطهر کشیده ام           یعنی دوبار جام تو را سر کشیده ام






همه دارند به پابوسی تو می آیند    طبق معمول من بی سروپا جا مانم




 







موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۴

نظرات  (۴)

۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۵ مــــحمــــد حــــســــیــــن
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر سایت منتظران بیست 
آقا...دل نوشته ها بسیار زیبا بود و واقعا با دل بازی میکرد
ممنون از مطالب خوبتان...
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۳:۱۰ حاجیMORADOF ...
سلام علیکم
فطر مبارک
 چه عکس های قشنگی
با اجازه چند تاشو برداشتم
الهم عجل ولیک الفرج
سلام
واقعا زیبا بود
یا صاحب الزمان ادرکنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی